نشست علمی تاب آوری از منظر منابع اسلامی

نشست علمی تاب آوری از منظر منابع اسلامی

نشست علمی تاب آوری از منظر منابع اسلامی: گزارش رسانه تاب آوری اجتماعی ایران، در مورخ دوازدهم بهمن ماه سال جاری، نشست تخصصی با موضوع تاب آوری از منظر اسلام و تأثیر آن بر کاهش آسیبهای اجتماعی به همت موسسه علمی فرهنگی و نیکوکاری بشری در محل سالن کنفرانس کمیته امداد امام خمینی با حضور کلیه مدعوین به این نشست برگزار گردید.

شایان ذکر است در ابتدا آقای مهدی دافعیان به ارائه مقاله پژوهشی شان با موضوع تاب آوری از منظر اسلام و تاثیرات آن بر کاهش آسیبهای اجتماعی پرداختند. در مرحله بعد، تبیین و آسیب شناسی تحقق ارائه شده از منظر ناقدین این نشست علمی که آقایان حجه الاسلام والمسلمین دکتر جسین رادمرد و دکتر جواد طلسچی یکتا بوده اند صورت پذیرفت.

نکته حائز اهمیت حضور دکتر جواد طلسچی یکتا مدیر و مؤسس رسانه تاب آوری اجتماعی ایران به عنوان یکی از ناقدین حاضر در این نشست علمی بوده است که به زودی ویدئوی مربوط به سخنرانی ایشان زا به سمع و نظر مخاطبین این رسانه خواهیم رساند.

نشست علمی تاب آوری از منظر منابع اسلامی
نشست علمی تاب آوری از منظر منابع اسلامی

تاب آوری از منظر منابع اسلام و تأثیر آن بر کاهش آسیب اجتماعی

به گزارش خبرنگار باشگاه تاب آوری ایرانیان، اطلاعیه برگزاری این نشست تخصصی در پایگاههای رسانه مددکاری اجتماعی ایرانیان در شبکه های مختلف اجتماعی منتشر شد.

بر اساس این اطلاعیه نشست تخصصی با ارائه جناب آقای مهدی دافعیان و هچنین حضور ناقدین این نشست متشکل از آقایان حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسین رادمرد «دکترای روان‌شناسی، استاد دانشگاه و مدیر موسسه آموزشی آرمان» و دکتر جواد طلسچی یکتا «مدیر و موسس خانه تاب آوری ایرانیان» خواهد بود که با دبیری جلسه توسط حجت الاسلام والمسلمین محمد دهقانی شورکی «مدیرعامل مرکز علمی فرهنگی نیکوکاری بشری» در مورخ دوازدهم بهمن ماه سال جاری به صورت حضوری و مجازی (همزمان) برگزار می گردد.

به گزارش روابط عمومی مرکز علمی فرهنگی نیکوکاری بشری در راستای حرکت دانش بنیان در زمینه مددکاری اجتماعی با رویکرد اسلامی معاونت علمی این مرکز با همکاری شورای عالی انقلاب فرهنگی، انجمن مطالعات اجتماعی حوزه و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم اقدام به برگزاری نشست علمی می‌کند.

ناقد: دکتر جواد طلسچی یکتا «مدیر و مؤسس خانه تاب آوری ایرانیان»

دبیر نشست:
حجه الاسلام والمسلمین محمد #دهقانی شورکی، مدیرعامل مرکز علمی فرهنگی و نیکوکاری بشری

تاریخ: ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۲
ساعت: ۹ صبح
مکان: کمیته امداد امام خمینی (ره)

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا